The Hunger Games Adventures, Beta Version

HOHOHO (*-*) Jag fick mejlet, som sa att jag var utvald att testa beta versionen av THE HUNGER GAMES ADVENTURES!
Beta versionen till det nya spelet på Facebook kom den 27 mars ^^
Dock så såg jag det först 28, igår... för jag som aldrig kollar mejlen hade nog aldrig hunnit spela förens den riktiga versionen kom :/
Det var en tjej på gSm som hade sett på sin mejl att hon kunde börja spela det... så jag kollade om jag också fått mejl ^^
Och voilá! Där låg det. En dag för gammal. Nu har jag spelat till de 10 nivåerna(max är 10) men jag har några dryga Quest's kvar ://

Önska mig lycka till :D
"May the odds be ever in you're favour"

//Nancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0